Używamy cookies aby ułatwić korzystanie ze sklepu. Zgodnie z dyrektywą dotyczącą prywatności w sieci, musimy zapytać o Twoją zgodę na zapisywanie plików cookies. Dowiedz się więcej.
SILNIK ELEKTRYCZNY 36V 250W PRZÓD PAS
- Moc Silnika: 250W
- Napięcie: 36V
- Piasta: Przednie koło
- Prędkość max: 25km/h
- Waga silnika: 2,7
Opis produktu
Bezszczotkowy silnik w kolorze czarnym, posiada wbudowaną przekładnię zwiększającą moment obrotowy oraz jednokierunkowe sprzęgło umożliwiające bezoporową jazdę przy wyłączonym silniku. Włączenie wspomagania następuje w czasie pedałowania, po osiągnięciu prędkości 6km/h. Wyłączenie wspomagania następuje gdy przestajemy pedałować lub po osiągnięciu prędkości 25km/h.

Wodoodporność: Silnik oraz przewody z hermetycznymi złączkami posiadają klasę wodoodporności IPX5.
Baterie: Silnik na przód może być zasilany dwoma rodzajami baterii: w kształcie bidonu o zasięgu do 80km lub bateriami bagażnikowymi o zasięgu do 120km. Obydwa rodzaje baterii są bardzo estetyczne, nie rzucają się w oczy i doskonale komponują się z rowerem.
Wyświetlacze: Do wyboru są trzy rodzaje dedykowanych wyświetlaczy LCD: M3S z manetką gazu (montowany z prawej strony kierownicy), M3 bez manetki (montowany z lewej strony kierownicy) lub S700 (montowany centralnie, z pilotem montowanym z lewej lub prawej strony kierownicy). Nie ma możliwości korzystania z aplikacji Wepower na smartfona.
Hamulce: Silnik współpracuje z każdym rodzajem hamulców szczękowych i tarczowych (w tym również hydrauliczne).
Czujnik PAS (Pedal Assistant Sensor):
Czujnik nowej generacji: 12 magnesów, kompaktowy, 1-częściowy, dobrze dopasowany do suportu, praktycznie niewidoczny. Dzięki dokładnemu dopasowaniu czujnika do suportu, wyeliminowane zostały wszystkie mankamenty w tradycyjnych, wieloczęściowych czujnikach PAS. Włączenie wspomagania następuje w czasie pedałowania, po osiągnięciu prędkości 6km/h. Wyłączenie wspomagania następuje gdy przestajemy pedałować lub po osiągnięciu prędkości 25km/h. Bardzo prosty montaż czujnika: montowany jest z lewej strony suportu (kwadrat), na wcisk. Montaż zestawu z czujnikiem PAS.
Dzięki kompaktowej budowie czujnika PAS, montaż całego zestawu jest prosty i intuicyjny.
Z kontrolera (wbudowanego w uchwyt do baterii) wychodzą tylko 2 przewody:
1) przewód kontroler-silnik
2) przewód zintegrowany, mający rozgałęzienie na: czujnik PAS, wyświetlacz, opcjonalną manetkę gazu
Posiadając kompletne koło z zaplecionymi szprychami na silniku oraz założoną dętką i oponą – konwersja roweru na elektryczny z zestawem ZibiBike na przednie koło może potrwać zaledwie kilkanaście-kilkadziesiąt minut

Dane techniczne
Napięcie | 36V |
---|---|
Moc Nominalna Silnika | 250W |
Moc Chwlowa Max | 468W |
Lokalizacja | Piasta - Przednie Koło |
Czujnik Prędkości / Obrotów | Czujnik Obrotów PAS Montowany W Korbowodzie |
Prędkość Max | 25km/H |
Moment Obrotowy Max | 30Nm |
Sprawność | 82% |
Średnica Silnika | 140mm |
Waga Silnika | 2,7kg |
Widelec | 100mm |
Wodoodporność | IPX5 |
Dedykowane Baterie O Zasięgu Do 120km | Bidonowa - 5,2Ah, 6,4Ah, Bagażnikowa - 10,4Ah |
Kontroler | Wbudowany W Uchwyt Do Baterii, Dedykowany Do ZibiBike |
Wyświetlacz | M3, M3-S, S700 - Dedykowane Do ZibiBike |
Hamulce | Szczękowe, Tarczowe |
Szprychy | 36szt |