SILNIK ELEKTRYCZNY 36V 250W PRZÓD PAS

Brak w magazynie
SKU
1211211231278
0,00 zł
  • Moc Silnika: 250W
  • Napięcie: 36V
  • Piasta: Przednie koło
  • Prędkość max: 25km/h
  • Waga silnika: 2,7

 

Bezszczotkowy silnik w kolorze czarnym, posiada wbudowaną przekładnię zwiększającą moment obrotowy oraz jednokierunkowe sprzęgło umożliwiające bezoporową jazdę przy wyłączonym silniku. Włączenie wspomagania następuje w czasie pedałowania, po osiągnięciu prędkości 6km/h. Wyłączenie wspomagania następuje gdy przestajemy pedałować lub po osiągnięciu prędkości 25km/h.

 

Wodoodporność: Silnik oraz przewody z hermetycznymi złączkami posiadają klasę wodoodporności IPX5.

Baterie: Silnik na przód może być zasilany dwoma rodzajami baterii: w kształcie bidonu o zasięgu do 80km lub bateriami bagażnikowymi o zasięgu do 120km. Obydwa rodzaje baterii są bardzo estetyczne, nie rzucają się w oczy i doskonale komponują się z rowerem.

Wyświetlacze: Do wyboru są trzy rodzaje dedykowanych wyświetlaczy LCD: M3S z manetką gazu (montowany z prawej strony kierownicy), M3 bez manetki (montowany z lewej strony kierownicy) lub S700 (montowany centralnie, z pilotem montowanym z lewej lub prawej strony kierownicy). Nie ma możliwości korzystania z aplikacji Wepower na smartfona.

Hamulce: Silnik współpracuje z każdym rodzajem hamulców szczękowych i tarczowych (w tym również hydrauliczne).

 

Czujnik PAS (Pedal Assistant Sensor):

 Czujnik nowej generacji: 12 magnesów, kompaktowy, 1-częściowy, dobrze dopasowany do suportu, praktycznie niewidoczny. Dzięki dokładnemu dopasowaniu czujnika do suportu, wyeliminowane zostały wszystkie mankamenty w tradycyjnych, wieloczęściowych czujnikach PAS. Włączenie wspomagania następuje w czasie pedałowania, po osiągnięciu prędkości 6km/h. Wyłączenie wspomagania następuje gdy przestajemy pedałować lub po osiągnięciu prędkości 25km/h. Bardzo prosty montaż czujnika: montowany jest z lewej strony suportu (kwadrat), na wcisk. Montaż zestawu z czujnikiem PAS.

Dzięki kompaktowej budowie czujnika PAS, montaż całego zestawu jest prosty i intuicyjny.

Z kontrolera (wbudowanego w uchwyt do baterii) wychodzą tylko 2 przewody:

1) przewód kontroler-silnik

2) przewód zintegrowany, mający rozgałęzienie na: czujnik PAS, wyświetlacz, opcjonalną manetkę gazu

Posiadając kompletne koło z zaplecionymi szprychami na silniku oraz założoną dętką i oponą – konwersja roweru na elektryczny z zestawem ZibiBike na przednie koło może potrwać zaledwie kilkanaście-kilkadziesiąt minut

Napięcie 36V
Moc Nominalna Silnika 250W
Moc Chwlowa Max 468W
Lokalizacja Piasta - Przednie Koło
Czujnik Prędkości / Obrotów Czujnik Obrotów PAS Montowany W Korbowodzie
Prędkość Max 25km/H
Moment Obrotowy Max 30Nm
Sprawność 82%
Średnica Silnika 140mm
Waga Silnika 2,7kg
Widelec 100mm
Wodoodporność IPX5
Dedykowane Baterie O Zasięgu Do 120km Bidonowa - 5,2Ah, 6,4Ah, Bagażnikowa - 10,4Ah
Kontroler Wbudowany W Uchwyt Do Baterii, Dedykowany Do ZibiBike
Wyświetlacz M3, M3-S, S700 - Dedykowane Do ZibiBike
Hamulce Szczękowe, Tarczowe
Szprychy 36szt
Napisz własną recenzję
Napisz opinię o produkcie:SILNIK ELEKTRYCZNY 36V 250W PRZÓD PAS